FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
"Wpadki i wypadki czyli co komu i za co" FAQ
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rodzina Corleone Strona Główna » Drogowskaz » "Wpadki i wypadki czyli co komu i za co" FAQ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lachu
Don Corleone
Don Corleone



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 1538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Skąd: Żywiec
Płeć: Gay

 Post Wysłany: Nie 10:21, 05 Sty 2014    Temat postu: "Wpadki i wypadki czyli co komu i za co" FAQ


Witam, podaję Wam zasady gry - to raczej skierowane do młodszych graczy by mogli uniknąć błędów (blokady konta) Exclamation
Umieszczę tutaj również "Tabelę Kar" - żeby każdy, który przeczyta wiedział za co admin ściga. W końcu szkoda czasu na banowanie a potem ewnetualne wyjaśnianie adminowi dlaczego tak się stało a nie inaczej. Sam z nimi nieraz rozmawiałem i to nie są ludzie do rozmów. Wiedzą swoje i już. Mówię tak, bo kiedyś admin zardzucił mi że zaszło logowanie a moje konto z Anglii i że to ja byłem w Anglii - ciekawe w jaki sposób jak ja nigdy tam nie byłem Question No ale ok...

### Zasady Gry ###

1. Konta

1.1.
Na koncie może grać tylko jedna osoba.
1.2. Gracz może posiadać tylko JEDNO konto na Universum.
1.3. Podczas gry na jednym komputerze z innymi graczami, tylko JEDNO konto na Universum może być zalogowane. (Tak więc, gdy grupa osób korzysta z jednego komputera i gra na tym samym Universum, każdy musi poczekać na swoją kolej)
1.4. Zabezpieczenie przed przechwyceniem sesji - IP-Check - może zostać wyłączone tylko za zgodą operatora gry.

2. Zasiadanie konta

Dopuszczone jest jednokrotne logowanie się na czyjeś konto, tylko i wyłącznie w celu włączenia urlopu, przy spełnieniu następujących warunków:

2.1. Wysłania w ciągu 48 godzin od momentu zalogowania się (czyli podczas trwania urlopu) do Operatora Gry informacji z podaniem dnia i godziny zalogowania, która zostanie odnotowana w profilu gracza.
2.2. Jeżeli po zalogowaniu okaże sie, że nie można włączyć urlopu, należy się wylogować (dopuszcza się wydanie surowców na budowę budynków, badań lub jednostek w stoczni, ale wtedy traci się możliwość ponownego zalogowania w celu włączenia urlopu).
2.3. Nie są dopuszczalne żadne ruchy flot nawet wtedy, gdy nie można włączyć urlopu z powodu aktywnej floty lub pracującej stoczni.
2.4. Jeżeli po zalogowaniu okaże się, że urlop można włączyć za np. kilka godzin, gracz ma obowiązek po stwierdzeniu takiego faktu skontaktować się z Operatorem i powiadomienia o konieczności ponownego zalogowania się w terminie późniejszym, w celu włączenia urlopu.
2.5. Stwierdzenie przez Operatora innych działań na koncie, niż wyżej wymienione, automatycznie oznacza karę dla obu kont z powodu dzielenia konta.
2.6. Przy spełnieniu powyższych warunków zgłoszenie jest automatycznie akceptowane i nie wymaga potwierdzenia Operatora.

Wskazówka: Jeśli nie jest możliwe włączenie urlopu, a upewniono się, że nie trwa budowa statków, budynków lub badań pomocne okazać się może kliknięcie "Przelicz" w zakładce surowce na każdej z planet gracza, któremu uaktywniamy urlop.

3. Wielokontowość

3.1.
Zarządzanie więcej niż jednym kontem na Universum jest niedozwolone.
3.2. Jeżeli kilku graczy (np. rodzeństwo itp) posiada wspólny dostęp do Internetu, na przykład sieci osiedlowe, kafejki internetowe, sieci akademickie, nie mogą wówczas wystąpić żadne cechy wspólne między kontami (ten sam sojusz jest dozwolony). Zabroniony jest również kontakt flot miedzy takimi kontami np. transporty, wzajemne ataki, ataki związku, wspólna obrona itp. W przeciwnym wypadku konta mogą zostać potraktowane jako multi i zablokowane.
3.3. Fakt wspólnej gry trzeba zgłosić Operatorowi przed rozpoczęciem gry. Odwołania (w przypadku braku takiego zgłoszenia) od graczy po nałożeniu blokady na konto nie będą rozpatrywane.

4. Pushing

4.1.
Jako pushing rozumiane są wszelkie transporty surowców od gracza z mniejszą liczbą punktów do gracza silniejszego. Tyczy się to także surowców uzyskanych poprzez wymuszenie.

- Wszelkie formy pushingu są zabronione, za wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt 4.4, 4.5 oraz 4.6.
- Pożyczki i premie są zabronione.
- Handel musi zostać zakończony w przeciągu 24 godzin.
- Jeśli otrzymałeś surowce od gracza słabszego od siebie, nie możesz ich zatrzymać. Należy zgłosić ten fakt do właściwego dla danego Universum Operatora Gry.

4.2. Za pushing ukarany może być również gracz, który:

- Celowo składuje surowce na własnych planetach, aby zezwolić na ich odbiór przez (wielokrotny) atak.
- Dokonuje ataku słabszymi flotami, aby powstało pole szczątków do odzyskania surowców.
- Wykorzystuje dodatkowe sposoby i możliwości, by jedno konto otrzymywało surowce bez wysyłania czegoś w zamian (handel) lub stosuje przeliczniki / ceny dumpingowe.

4.3. Moonmaking

Ataki organizowane pomiędzy dwoma graczami w celu zniszczenia floty jednego z nich i utworzenia księżyca (tzw. Moonmaking) są dozwolone wg poniższych reguł:

- Szczątki mogą zostać zebrane przez dowolnego gracza (także niebędącego atakującym ani obrońcą) pod warunkiem, że w ostateczności trafią one do właściciela zniszczonej floty, z której powstały, lub do osoby od niego słabszej punktowo.
- W przypadku strat po obu stronach, gracze muszą podzielić się szczątkami proporcjonalnie do strat poniesionych we flocie. Wyjątkiem są uniwersa, na których tworzą się szczątki z obrony, gdzie powstały z obrony złom należy do obrońcy i nie podlega podziałowi.
- Każdy przypadek zbiórki i odesłania złomu do jego właściciela jest traktowany jako pożyczka recyclerów i podlega obowiązkowemu zgłoszeniu do GO.

4.4. Pomoc sojuszu przy odbudowie

Gracz otrzymujący pomoc przy odbudowie od swojego sojuszu jest zobowiązany przedstawić raport wojenny swojemu Operatorowi Gry, zanim otrzyma jakąkolwiek pomoc i to Operator Gry musi ustalić warunki odbudowy bądź całkowicie jej zabronić.


4.5. Postępowanie przy atakach ACS

- Podczas wspólnego (łączonego) ataku podział surowców następuje automatycznie w momencie ataku. Podczas walki skrypt oblicza całkowitą ładowność wszystkich statków i dzieli zrabowane surowce proporcjonalnie do ładowności.
- Gracze nie mogą dzielić się łupami po zakończeniu ataku. Wyjątkiem jest sytuacja, w której Operator Gry zezwala na podział zrabowanych surowców, po uprzednim poinformowaniu o łączonym ataku, w którym słabszy gracz użycza transportów, a silniejszy floty. (patrz Wypożyczanie Recyklerów)

4.6. Wypożyczanie Recyklerów

- Wysyłanie surowców do silniejszego gracza po udzieleniu mu pomocy w postaci pożyczki recyklerów (zarówno przy zwyklej walce jak i przy podziale złomu po walce ACS) jest dozwolone pod warunkiem zachowania 48 godzin na zakończenie transkacji oraz wysłania odpowiedniego zgłoszenia do Operatora Gry. Brak zgłoszenia pożyczki recyklerów kwalifikuje gracza do blokady konta z powodu pushu.
- Zyskami z zezłomowanej floty można dzielić się dowolnie, o ile podział ten nie narusza zasady pushu. Wszelkie przejawy wspomagania takimi podziałami silniejszego konta kosztem słabszego będą traktowane jak push. Głos decydujący w takiej sprawie ma zawsze Operator Gry.


5. Bashing

Zasada bashingu uniemożliwia zbyt częste atakowanie jednej planety/księżyca przez tego samego gracza. Więcej niż 6 ataków na planetę/księżyc w ciągu jednego dnia (od godziny 0:00 do 24:00) będą definiowane jako Bash i są niedopuszczalne. Zasada ta dotyczy także ataków na konta nieaktywne.


5.1. Bash nie dotyczy:

-
Ataków rakietowych.
- Zestrzelenia sond szpiegowskich.
- Atakujących flot, które uległy całkowitemu zniszczeniu.
- Wysłania pojedynczej sondy szpiegowskiej z misją "Atakuj" w celu utworzenia Pola Zniszczeń.
- Bitew pomiędzy członkami sojuszy będącymi w stanie wojny. Jednakże wojna musi zostać wypowiedziana na forum gry zgodnie z regulaminem wojen na 12 godzin przed nadejściem częstych ataków. Na stronie zewnętrznej sojuszu musi widnieć wypowiedziana wojna wraz z odnośnikiem (linkiem) do odpowiedniego tematu na Forum Ogame. W temacie deklaracji wojny nazwy obu sojuszy muszą zostać wymienione poprawnie. Wypowiedzenie wojny może być skierowane tylko przeciwko sojuszom, a nie pojedynczym graczom. Przyjęcie wypowiedzenia wojny nie jest wymagane do jej rozpoczęcia.

6. Zamiana kont

6.1.
Każde oddane konto jest powiązane z osobą, której adres e-mail jest adresem stałym na koncie. Jeżeli użytkownicy zamienią/przekażą konta bez powiadomienia Operatora Gry, to późniejsze zażalenia nie będą uwzględniane.
Operatorzy Gry mogą nie tylko łatwo zamienić dwa konta, ale też zapewniają ochronę (np. przed kradzieżą) oraz mogą przeprowadzić zamianę kont bez potrzeby przekazywania haseł między graczami.

6.2. Na koncie nie zostaną dokonane żadne zmiany, dopóki właściciel konta nie złoży wniosku za pośrednictwem stałego adresu e-mail, który jest powiązany z tym kontem.
6.3 Gracz może powrócić na swoje konto po jego przekazaniu po czasie nie krótszym niż 35 dni. Niezastosowanie się do tej zasady doprowadzi do blokady za dzielenie konta.

7. Bugusing

7.1.
Wykorzystywanie błędów w oprogramowaniu dla własnej korzyści (tzw. bug-using) jest zabronione. Każdy gracz jest zatem zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia odkrytych bugów do Super Operatora Gry.
7.2. Używanie bugów dla własnej korzyści jest karane blokadą konta na czas dłuższy niż 40 dni na wszystkich uniwersach. Omijanie wewnętrznych zabezpieczeń gry jest niedozwolone i jest traktowane także jako bug-using.
7.3. Wszelkie próby spowolnienia pracy serwera mogą być potraktowane jako bug-using.

8. Wymuszenia

Wymuszenia i groźby, które mają odniesienie do prawdziwego życia, mogą (w zależności od ich skali) prowadzić do czasowego, bądź stałego wykluczenia z całej oferty OGame (Gra, Forum, Irc). Groźby odnoszące się do gry są dozwolone.


9. Język w polskim obszarze OGame

Język polski jest obowiązującym językiem w grze. Obcojęzyczne wiadomości / strony sojuszowe oraz obrazy graczy mogą doprowadzić do blokady konta.


10. Wulgarne wiadomości, obrazy graczy, podszywanie się oraz spam

10.1. Wysyłanie wulgarnych, bądź obraźliwych wiadomości do innych graczy jest niedozwolone i prowadzi do blokady konta.
10.2. Zabronione są wulgarne bądź obraźliwe nazwy planet, sojuszy itd.
10.3. Stosowanie "pseudocenzury" (np: gwiazdkowania, zmiany pojedynczych liter itd.) będzie także uznawane za obrazę gracza.
10.4. Zabronione są wszystkie działania, których celem jest "podszywanie" się pod członków Teamu OGame.
10.5. Nie wolno w nicku, nazwach planet oraz sojuszy używać słów: admin, administrator, go, sgo i podobnych.
10.6. Spam, bez względu na formę (wiadomości, raporty szpiegowskie) mający na celu utrudnianie gry graczowi jest niedozwolony.
10.7. Wielokrotne wysyłanie tej samej wiadomości, lub dużej ilości nieistotnych wiadomości do Operatora Gry może być uznane za spam.
10.8. Korzystanie z funkcji Poskarż się/Donieś w celu przesłania wiadomości, która nie zawiera złamania reguł (np. zaproszenia do sojuszy) jest niedozwolone.

11. Niedostosowanie się do powyższych reguł

11.1.
W zależności od złamanej reguły gracz może zostać ukarany blokadą konta od 1 dnia do kasacji.
11.2. System kar zamieszczony jest w Tabeli Kar, która znajduje się na forum gry.
11.3. Osobą, z którą należy się kontaktować w sprawie bana jest Operator Gry, który nałożył blokadę konta. Powody blokad są zawsze dostępne na pręgierzu Universum.
11.4. Każda wiadomość przesłana do Operatora musi zawierać wszystkie istotne dla sprawy informacje. W tym celu została przygotowana strona [link widoczny dla zalogowanych] W przypadku braku istotnych informacji, czas opracowania zgłoszenia może ulec wydłużeniu.
11.5. Nieznajomość Zasad Gry nie zwalnia z ich przestrzegania.

12. Zarządzenia i ogłoszenia

12.1.
Administracja Gry umieszcza ogłoszenia i swoje zarządzenia na forum gry.
12.2. Administracja Gry ma prawo do zmiany Zasad Gry w każdym momencie, powiadamiając o zmianie na 2 tygodnie przed wejściem ich w życie.

13. OWU

Dla graczy, którzy z powodu ustanowionego prawa, niepełnoletności, narodowości albo innych powodów nie mogą prawnie zgodzić się na Ogólne Warunki Umowy (OWU), zostaną one dodatkowo przypominane przy okazji komentarzy i interpretacji wewnątrz gry. W takim przypadku gracz nie jest prawnie związany z OWU, jednak podlega jego ograniczeniom w zakresie związanym z grą.


Powyższe Zasady Gry obowiązują od 24 lipca 2006 roku, z poprawkami od 2 kwietnia 2007.




### Tabela Kar ####

§1. Język i kultura I - Obraźliwa lub wulgarna wiadomość.
Wiadomość zgłoszona do Operatora Gry poprzez opcję "Poskarż się/Donieś" uznana za obraźliwą, znieważającą, bądź zawierającą wulgaryzmy itp. Wiadomość uznana za obraźliwą, znieważającą, bądź zawierającą wulgaryzmy (także w innym języku niż polski).
Kara za pierwszą, drugą i trzecią wiadomość: 1 dzień bana bez urlopu.
Kara za czwartą wiadomość: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§2. Język i kultura II - Obcojęzyczna wiadomość.
Nadużywanie języka obcego w wiadomościach.
Kara za wiadomość: 1 dzień bana z urlopem
Kara za IV wiadomość: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§3. Język i kultura III - Nazwy, opisy sojuszy.
Obraźliwa, wulgarna lub rasistowska nazwa (nick, planeta, sojusz) lub logo sojuszu
Kara: zmiana + 1 dzień bana bez urlopu
Kara za IV przewinienie: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§4. Multikontowość
Za multikontowość karane są wszystkie powiązane ze sobą konta.
Kara: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§5. Dzielenie konta
Wg paragrafu 1 pkt I karę otrzymują wszystkie konta zamieszane w ten proceder
Kara po raz I: 10 dni z urlopem
Kara po raz II: 20 dni z urlopem
Kara po raz III: 30 dni z urlopem
Kara po raz IV: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

Wyjątek:
Dopuszamy [jednokrotne] logowanie na czyjeś konto, tylko i wyłącznie, w celu włączenia urlopu, przy spełnieniu następujących warunków:

wysłania w ciągu 48h (czyli podczas trwania urlopu) do Operatora Gry informacji z podaniem dnia i godziny, która zostanie odnotowana w profilu gracza przez Operatora,

jeżeli po zalogowaniu, okaże sie że nie można włączyć urlopu, należy się wylogować (dopuszczamy wydanie surowców na budowe budynków, badań lub jednostek w stoczni, ale wtedy, traci się możliwość ponownego zalogowania w celu włączenia urlopu),

nie są dopuszczalne żadne FSy nawet wtedy, gdy nie można włączyć urlopu z powodu aktywnej floty lub pracujacej stoczni,

jeżeli po zalogowaniu, okaże się, że urlop można włączyć za np kilka godzin, gracz ma obowiązek po stwierdzeniu takiego faktu, skontaktować się z Operatorem i powiadomienia o tym, że pomimo logowania, bedzie się logował ponownie w celu włączenia urlopu,

stwierdzenie przez Operatora, działań na koncie innych niż wyżej wymienione, automatycznie oznacza karę dla obu kont z powodu dzielenia konta.

przy spełnieniu powyższych warunków, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane i nie wymaga potwierdzenia operatora.


Hint: Jeśli nie jest możliwe włączenie urlopu, a upewniono się, że nie trwa budowa statków / budynków / badań pomocne okazać się może kliknięcie "Przelicz" w zakładce surowce na każdej z planet gracza, któremu go uaktywniamy

§5a. Ekstremalne dzielenie konta NOWOŚĆ
W przypadku stwierdzenia przez operatora gry wielokrotnego zasiadania na koncie użytkownika, nieobjętego wyjątkami opisanymi w paragrafie 5 nastąpi:
Kara po raz I: 30 dni z urlopem
Kara po raz II: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)
W przypadku stwierdzenia na koncie wcześniej karanym za Ekstremalne dzielenie konta kolejnego dzielenia dowolnego stopnia, stosuje się karę powyżej 40 dni bana z urlopem.

§6. Push
I. Wspomaganie surowcami graczy silniejszych
Za wszelkie przejawy pushingu tj. umyślne wspomaganie silniejszego, pożyczki, push złomowy, niezgłoszone wypożyczenie recyklerów - karę otrzymują pushujący, pushowany i inni zamieszani w proceder.
II. Push wymuszony
Jeśli gracz słabszy próbuje wymusić na silniejszym graczu pushing, w takim wypadku mocniejszy gracz wykonuje następujące czynności:

Przesyła do Operatora Gry raport o dostarczeniu surowców przez obcą flotę (musi to zrobic do 24h od momentu otrzymania pierwszego transportu pushu'jacego).

Oczekuje potwierdzenia Operatora na mail o przyjęciu wiadomości i ewentualnej odsyłce surowców na planetę Operatora. Operator ostatecznie decyduje czy niechciany transport należy zwrócić, czy nie.

Kara po raz I: 5 dni z urlopem
Kara po raz II: 10 dni z urlopem
Kara po raz III: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

Uwagi:

Push ekstremalny będzie karany kasacją konta.

Za push wymuszony banowany jest tylko gracz wymuszający.


§7. Bash
Każdy dający się wyodrębnć bashing (różne planety, różni gracze) traktowany jest jako jedno osobne zdarzenie i liczone do kary nawet jak obdywa sie w tym samym czasie.
Kara: 3 dni z urlopem
Bashing po raz drugi: 7 dni z urlopem
Bashing po raz trzeci: 10 dni z urlopem
Bashing po raz czwarty: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§8. Bug-using
Wykorzystywanie buga, omijanie zabezpieczeń gry, wykorzystywanie ograniczeń gry do czitowania, korzystanie z "programów wspomagających", ingerujących w kod, utajnienie informacji o bugu lub błędzie.
Kara: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

Wyjątek:
Bugusing przy użyciu sond szpiegowskich
Na 6 sekund (lub mniej) przed atakiem (dolotem floty) zakazujemy jakichkolwiek działań ze strony agresora bądź obrońcy a także wszystkich innych osób, które mogą doprowadzić do lagów, bugu z nierozstrzygniętą walką lub uniemożliwienia ucieczki obrońcy.

Przyczynienie się do spowodowania którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji może być potraktowane jako bugusing, i odpowiednio karane:
Kara po raz I: 14 dni z urlopem
Kara po raz II: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

W przypadku, gdy nie stwierdzony zostanie bugusing, ale dojdzie do starcia na 6 sekund (lub mniej) przed atakiem (dolotem floty):
Kara: 3 dni z urlopem

§9. SPAM
Spam, bez względu na formę (wiadomości, raporty szpiegowskie), mający na celu utrudnianie gry graczowi jest niedozwolony.
Dotyczy to również nadużywania funkcji Poskarż się / Donieś.
Kara I raz: 1 dzień z urlopem
Kara II raz: 3 dni z urlopem
Kara III raz: 7 dni z urlopem
Po raz IV:kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§10. Wymuszenie blokady
Wymuszanie blokady konta do własnych celów (np. w trakcie budowy satelit na technologię grawitonów) jest zabronione.
Kara: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§11. Sprzedaż/kupno konta/surowców/usług
Wszelkie próby lub udane akcje sprzedaży lub kupna konta, surowców, usług (np moonmaking) doprowadzą do bezwzglednego wykluczenia konta z gry. (OWU par7 pktII)
Wylkuczeniu mogą także podlegać inne konta powiazane z danym kontem gracza, niezależnie od universum na którym sie znajdują. (OWU par5 pktIV)
Kara: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§12. Podszywanie się pod GO/SGO/GA
Używanie w nazwach konta, planet, sojuszy słów: admin, administrator, GO, SGO etc. oraz podszywanie się nickiem pod GO lub SGO swojego uniwersum jest zabronione.
Kara I raz: ostrzeżenie oraz zmiana nazwy przez Operatora Gry
Kara II raz: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

Wyjątek: Stwierdzone podszywanie się pod członków Teamu OGame dla uzyskania własnej korzyści (np. aby pozyskać dostęp do cudzego konta) lub działanie na szkodę innych użytkowników karane będzie natychmiastową kasacją konta.

§13. IP-Check
Wyłączenie zabezpieczenia przed przechwyceniem sesji (IP-Check) bez zgody operatora gry jest zabronione.
Kara po raz I: 3 dni z urlopem
Kara po raz II: kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem)

§14. Kradzież konta / włamanie na konto
Kradzież czyjegoś konta lub włamanie na nie.
Kara: Kasacja (ban na dlużej niż 40 dni z urlopem) jednego lub wszystkich kont na ogame.pl. Banuje wyłącznie SGO, przy czym o kasacji wiekszej liczby kont decyduje GA.

UWAGA!
Sumowanie długości kar.
W przypadku nakładania blokady za więcej niż jedno przewinienie długości kar sumują się.

Na przyklad:
Dzielenie konta I + Push II: 7 + 10 = 17 dni bana z urlopem.

Bash II + Push I: 7 + 5 = 12 dni bana z urlopem.

Uwagi:

Przewinienia tego samego typu, wykryte jednocześnie, nie są sumowane.

Wyjątek: Długości kar za obraze/wulgaryzmy w wiadomościach będą sumowane w przypadku jednoczesnego wystąpienia.

Na przyklad:
Dwie obraźliwe bądź wulgarne wiadomości zgłoszone jednocześnie: 2 dni bana bez urlopu.






UWAGA!

W każdym przypadku można pisać odwołanie do Operatora, który udzielił bana. Mail piszemy wg podanego w "Zasadach" szablonu z dokładnie opisanym uzasadnieniem niesłuszności kary.


UWAGA!

Kary mogą ulec zmianie po uprzednim powiadomieniu.

W szczególnych przypadkach o karze lub wymiarze kary decyduje kolegium Administratorów Gry
[/img]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rodzina Corleone Strona Główna » Drogowskaz » "Wpadki i wypadki czyli co komu i za co" FAQ
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group